Головна » Методичні орієнтири

Всього матеріалів в каталозі: 6
Показано матеріалів: 1-6

Проблема розвитку творчих здібностей особистості є однією з центральних у педагогіці, оскільки прогрес суспільства – це шлях творчого зростання, долання стереотипів і вироблення нових, нестандартних, часто несподіваних рішень, оригінальних підходів і шляхів їх втілення. Ідея формування людини-дослідника, здатної до творчого мислення, самостійного пошуку шляхів розв’язання актуальних проблем, стала домінантною в сучасній освіті України. У зв’язку зі значним поширенням комп’ютерно-телевізійної мережі, пасивним сприйняттям інформації, зниженням читацької культури, проблема формування мовно-творчої особистості постає надзвичайно гостро

Мої статті | Просмотров: 649 | Дата: 28.03.2015

 Сьогодні шлях вступу до вищого навчального закладу пролягає через складання зовнішнього незалежного тестування, тому воно має таке велике значення для випускників. Це порівняно нове явище для нашого суспільства. А щоб засвоїти щось нове, треба докласти зусиль. І результат буде залежати не тільки від того, скільки людина витратить енергії на його досягнення, але й від того, наскільки вона психологічно готова до цих випробувань, та наскільки інші допомагають та підтримують її у досягненні поставленої мети.

Мої статті | Просмотров: 1639 | Дата: 17.03.2015

.Автор «Букваря» для українських першокласників академік Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор Микола Вашуленко стверджує, що метою сучасної школи є навчити дітей висловлюватися. Про те, яким чином це можна зробити, про загальні засади мовленнєвої освіти в початковій школі і про перспективи української мови в нашій державі йшлося в інтерв’ю Миколи Вашуленка. Для цієї розмови вдалося викроїти буквально кілька хвилин на перерві під час науково-методичного семінару «Оновлення цілей і змісту початкової мовної освіти в сучасній школі», на який науковця і було запрошено до Тернополя.

Мої статті | Просмотров: 449 | Дата: 07.05.2014

Педагогічне кредо:
"Дитина - не чаша, яку треба заповнити, 
а факел, який треба запалити"

Основне завдання сучасної школи полягає в тому, щоб виховати творчу особистість, створити умови для її повноцінного фізичного, інтелектуального, духовного та соціального розвитку

Педагогіка нової школи України повинна сприяти входженню дитини в контекст сучасної культури, становлення особистості як суб'єкта і стратега життя, гідного людини.

Першочерговим завданням в сучасному навчально-виховному процесі школи повинно стати виховання і стимулювання соціальної активності учнів, розвиток їх індивідуально-психологічних здібностей.

Завдання, яке ставиться перед школою як головним елементом системи освіти, полягає в тому, щоб забезпечити всіх школярів оволодінням знаннями і уміннями, які визначені відповідними програмами. Ці знання і уміння на сучасному рівні засобів і методів навчання доступні всьому контингенту школярів.

Зміст роботи практичного психолога базується на тісній співпраці з учнями, батьками, вчителями та з відповідними службами міста з метою виявлення і створення соціально-психологічних умов розвитку особистості.

Мої статті | Просмотров: 5438 | Дата: 02.05.2014

Серед основних стратегій збагачення змісту роботи з учнями на уроках мови найбільш ефективними для прояву пізнавальної активності молодших школярів, розвитку їх креативних якостей (самостійність, гнучкість, оригінальність мислення, творче розв’язування різноманітних завдань) є стратегії „проблемності, індивідуалізації і дослідницького навчання”. Саме перший учитель здатний бути „повноцінно функціонуючим” організатором, створювачем розвивального середовища для відкриття унікального «Я» кожної дитини. Взаємодія педагога з учнями повинна носити суб`єкт-суб`єктний характер, при якому творча, продуктивна діяльність вчителя спрямовується на проектування і створення творчо-розвивального середовища. У період трансформаційних змін в освіті та суспільстві необхідно ініціювати  залучення дітей до нових видів діяльності, поглибити та збагатити уявлення  школярів про можливості самореалізації у творчій праці. 

Мої статті | Просмотров: 1143 | Дата: 25.04.2014

Швидкі темпи розвитку суспільства характерні для останніх років, необхідність пошуку шляхів виходу нашої економіки зі стадії занепаду, впровадження нових технологій - усе це потребує докорінних змін у системі управління виробництвом, використання виробничих ресурсів із врахуванням творчих можливостей особистості. Лише творча особистість спроможна створювати, управляти, пропонувати нові теорії, нові технології, нові напрямки розвитку, знаходячи шляхи виходу зі складних нестандартних ситуацій. Тому забезпечення кожній дитині можливості використання свого творчого потенціалу є одним із пріоритетних завдань школи.

Мої статті | Просмотров: 624 | Дата: 08.04.2014