08 грудня 2014 року у Тернопільській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов куратори п’яти напрямків конкурсу представляли свої напрацювання.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Шендеровська Любов Василівна доводила необхідність активного використання веб-ресурсів (блогу заступника з навчально-виховної роботи) як інноваційного засобу обміну інформацією з колегами, учнями, батьками. На сторінках блогу розміщено усі необхідні матеріали для якісної організації роботи заступника директора, презентовано досвід роботи школи, довідково-інформаційні матеріали для освітньої підготовки вчителя та учнів, цікавий матеріал для батьків.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Будій Надія Дмитрівна презентувала два напрямки конкурсу. У напрямку «Презентація освітніх інноваційних технологій, проектів, методик навчання та виховання» до уваги журі було представлено розроблену лінгводидактичну модель поетапного формування творчих здібностей молодших школярів на уроках української мови та літературного читання. Творчим колективом вчителів початкових класів обґрунтовано принципи експериментальної методики та здійснено добір оптимальних методів і прийомів розвитку творчих здібностей учнів. Опираючись на результати експериментального дослідження, Будій Н.Д. доводила необхідність цілеспрямованої та науково обгрунтованої системи роботи з розвитку творчих здібностей школярів. Творчий доробок педагогів висвітлено у ряді фахових видань, методичних посібниках та рекомендаціях.
У сучасних умовах особливого значення набуває повнота та швидкість поширення інформації, вміння відшукати необхідний матеріал. Створення шкільного інтернет-журналу «Shkilka» дало змогу зробити насичене шкільне життя відкритим для учнів, батьків та вчителів. Усі новини школи стали ближчими та яскравішими!
Презентація напрямку вчителями англійської мови Васько Ольгою Ігорівною та Дідик Олесею Володимирівною стосувалася профільного навчання. Мова йшла про використання новітніх технологій навчання з метою адаптації школярів у життєвий простір шляхом активного використання знань з англійської мови. Оn-line програма SMRT English – це інноваційний та креативний підхід до вивчення англійської мови з використанням інформаційних технологій. SMRT English сприяє підвищенню якості навчання за рахунок широкого використання світових навчальних ресурсів, удосконалює навички самостійної роботи з матеріалами з мережі Інтернет, мотивує школярів до активного отримання знань в професійній сфері, щоб у майбутньому стати конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.
Учителі англійської мови Гречкосій Ірина Євгенівна, Слободян Леся Орестівна доводили, що талановиті і обдаровані люди є рушійною силою суспільства, тому педагогічний колектив школи велику увагу приділяє роботі з обдарованими дітьми. У презентаційній роботі представлено використання вчителями школи новітніх технологій, які розкривають інтелектуальну, академічну, художню, лідерську і психомоторну сфери діяльності обдарованої молоді.
Захід пройшов у атмосфері творчого пошуку та емоційного піднесення. Презентація кожного напрямку доводила: креативна робота педагогів зробить навчально-виховний процес результативним і успішним!
|